Monday, February 20, 2012

When fashion design blends with sport...














I love fashion, so I love to dress well in all occasions. 
I’m very keen on sports!!! 
Today I have two different options for you to dress well in your sports classes. My suggestion is adidas by Stella Mccartney Spring/Summer 12 collection.


Just love it!! 

***

Eu adoro moda, por isso adoro vestir-me bem em todas as ocasiões.
Eu adoro fazer desporto!!!
Por isso hoje tenho duas sugestões para vocês se vestirem bem nas vossas actividades desportivas com a colecção da adidas by Stella McCartney Primavera / Verão 12.

Eu adoro isto!


 T-shirt – 59,95€; Shorts – 54,95€; Bum Bag – 44,95€; Shoes – 119,95€

Bodysuit – 79,95€; Trousers 43,95€; Bag – 149,95€; Running Shoes – 119,95€

share on: facebook

No comments:

Post a Comment