Thursday, May 24, 2012

Hello Kitty tissues


After getting settled and comfortable with my new city, I’m ready to get back to the blog again. I believe that I won’t have much time to spend at first but, anyway, I will try my best to post the most I can!
Today I went to the super market to do some shopping and I saw a lot of Hello Kitty products. It was something completely new, seeing this kind of products in a normal super market near the kitchen paper and tissues.
I couldn’t resist to buy some Hello Kitty tissues…



See the picture of some of the products I saw there. What do you think?
They are all so cute!
♥ ♥ ♥

***

Após me instalar na minha nova casa e me acostumar um pouco à minha nova cidade, cá estou eu pronta para voltar à blogosfera. Nestes primeiros dias eu acredito que não vou ter muito tempo para postar, de qualquer maneira irei dar o meu melhor para postar o máximo que eu puder.
Hoje fui ao supermercado fazer algumas compras e vi um monte de produtos da Hello Kitty. Para mim foi uma supressa ver tantos produtos da Hello Kitty num supermercado normal mesmo à beira do papel branco normal.  
Eu não pude resistir a comprar alguns lenços de papel da Hello Kitty ...

Vejam a imagem dos produtos que eu encontrei no supermercado. O que acham?
São todos tão fofinhos! ♥ ♥ ♥


share on: facebook

No comments:

Post a Comment